Sunday 10 November 2013

HOT !!! TONTON AKU TAHU 2013 FULL MOVIE ONLINE

TONTON AKU TAHU 2013 FULL MOVIE ONLINE

Aku Tahu 2013. Full Movie Aku Tahu 2013. Tonton Full Movie Online. Jom layan cerita melayu Aku Tahu yang di bintangi oleh Umie Aida, Aqasha dan Erra Fazira. Aku Tahu Full Movie 2013 Online.


Asrar & Nurul mempunyai hubungan sulit meskipun Asrar sudah berumahtangga dengan Syuhada & mempunyai seorang anak bernama Zulaikha. Asrar sebenarnya cuma menggunakan Nurul untuk mengikis hartanya kerana Asrar hanya bekerja sebagai jurugambar sebuah majalah. Namun Nurul mencintai Asrar sepenuh hatinya. Dia telah banyak berkoorban demi Asrar. Satu hari dia mencolek Zulaikha kerana dia merasakan Zulaikha adalah penghalang kepada hubungan mereka. Jom tgok cite nie kat bawah :


No comments:

Post a Comment